اطلاعات و سوالات

سوالات متداول

24 ساعت پس از دریافت بسته، با هماهنگی بخش فروش امکان مرجوعی وجود دارد .

در شرایطی که بخش فنی صحت و سلامت محصول را تایید کند.

اگر اشتباه از سمت ما باشد، فروشگاه متقبل می شود. در غیر این صورت هزینه‌ی مرجوع کردن کالا با خود شخص می باشد.

  • در صورت انتخاب روش حمل و نقل پست، پس از ورود به پنل کاربری، با مراجعه به بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را پیگیری کنید.
  • در صورتی که تیپاکس را انتخاب کرده باشید، پیامکی از سمت شرکت تیپاکس برای مشتری ارسال می شود.
  • در صورتی که روش حمل و نقل اتوبوس را انتخاب کرده باشید، پیامکی از سمت شرکت باربری برای مشتری ارسال می شود .
  • در صورتی که روش حمل و نقل پیک موتوری را انتخاب کرده باشید، از طریق شماره 05135015023 می توانید پیگیری کنید.
  • درصورتی که روش حمل و نقل ارسال هوایی را انتخاب کرده باشید،پیامکی از سمت شرکت هواپیمایی برای مشتری ارسال می شود.ارسال سفارشات از طریق حمل و نقل هوایی فقط در مرکز استان انجام پذیر است.

در 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش از طریق سایت وجود دارد.

دو روش پرداخت وجود دارد:

  1. کارت به کارت
  2. پرداخت از طریق درگاه اینترنتی(زرین پال،سامانه سداد)

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت ولتاتک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است برای کسب و کارهای اینترنتی که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف ساماندهی، احراز هويت و صلاحيت آنها صادر می شود. در صورتی که یک سایت نماد اطمینان داشته باشد به این معنی است که هویت این کسب و کار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی احراز شده است.

بستگی به نوع کالا دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09154357101 تماس بگیرید.

تا قبل از ارسال سفارش ، میتوانید ابطال کنید یا تغییر دهید. برای اطلاع از اینکه آیا سفارش ارسال شده یا خیر، با شماره 05135015023 تماس بگیرید.

خیر. در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ولتاتک با شما تماس خواهند گرفت.

خیر امکان تحویل حضوری وجود ندارد.

خیر، در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

در هنگام ثبت سفارش، می توانید روش حمل و نقل خود را انتخاب نمایید.

هزینه ی پست پیشتاز در هنگام ثبت سفارش از مشتری دریافت می شود. سایر روش های ارسال پس کرایه می باشد.

فقط برای ارسال با پیک موتوری، این امکان در ساعات اداری وجود دارد.

سفارش ثبت شده در سایت، در همان روز ارسال می شود. زمان رسیدن کالا به دست مشتری، به روش حمل نقل بستگی دارد.

به صورت روزانه، تحویل مامور پست داده می شود.

ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.

با شماره 09925484621 تماس بگیرید یا واتس اپ پیام دهید.