ریموت بلوتوثی طرح بنزی 433MHz

شناسه محصول: 104532

توضیحات محصول

این نوع ریموت‌ به دلیل طراحی جذاب و کاربری آسان، در بسیاری از کاربردها محبوب هستند و یکی از رایج ترین و پر فروش ترین ریموت های حال حاضر بازار است. یکی از دلایل پر فروش بودن این ریموت، سازگاری آن با انواع برد کرکره برقی و جک درب پارکینگ است. ریموت کنترل طرح بنز بصورت بلوتوثی قابلیت کپی شدن با انواع ریموت های 433 کدفیکس مخصوصا ریموت های کرکره برقی رولاپ و جک های پارکینگی را دارد.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

90,250 تومان

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 11 خرداد 1403

ریموت بلوتوثی طرح بنزی 433MHz یک ریموت کنترل از راه دور است که از فناوری بلوتوث و فرکانس رادیویی برای ارتباط با دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند. این نوع ریموت‌ به دلیل طراحی جذاب و کاربری آسان، در بسیاری از کاربردها محبوب هستند و یکی از رایج ترین و پر فروش ترین ریموت های حال حاضر بازار است. یکی از دلایل پر فروش بودن این ریموت، سازگاری آن با انواع برد کرکره برقی و جک درب پارکینگ است. ریموت کنترل طرح بنز بصورت بلوتوثی قابلیت کپی شدن با انواع ریموت های 433 کدفیکس مخصوصا ریموت های کرکره برقی رولاپ و جک های پارکینگی را دارد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع ریموت می‌پردازم:

ویژگی‌ها ریموت بلوتوثی طرح بنزی :

  • طراحی ظاهری: طراحی شبیه به سوئیچ‌های خودروهای مرسدس بنز، که ظاهر شیک و مدرنی دارد.
  • فرکانس عملکرد: کار با فرکانس 433 مگاهرتز که یکی از رایج‌ترین فرکانس‌ها برای ریموت‌های کنترل از راه دور است.
  • تکنولوژی بلوتوث: قابلیت گرفتن کد لرن از طریق بلوتوث و به راحتی می توان فرکانس دستگاه مورد نظر خودتون رو به این ریموت بدهید.
  • برد عملکرد: برد عملیاتی معمولاً بین 50 تا 100 متر (بسته به محیط و موانع) است.

کاربردها:

  • سیستم‌های امنیتی و قفل‌های الکترونیکی: استفاده برای قفل کردن و باز کردن درب‌های خودروها، خانه‌ها و دفاتر.
  • کنترل درب‌های پارکتیگ: به کارگیری برای باز و بسته کردن درب‌های پارکینگ به صورت خودکار.
  • روشنایی و سیستم‌های خانه هوشمند: کنترل روشنایی، سیستم‌های تهویه مطبوع و دیگر دستگاه‌های هوشمند خانگی.
  • کاربردهای صنعتی: استفاده در کنترل از راه دور ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی.
  • کنترل‌های چندرسانه‌ای: ممکن است برای کنترل سیستم‌های صوتی و تصویری نیز به کار رود.

نکات مهم:

سازگاری: اطمینان حاصل کنید که ریموت با دستگاه‌هایی که قصد کنترل آنها را دارید سازگار است.
امنیت: در برخی از مدل‌ها، سیستم‌های رمزنگاری پیشرفته برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز وجود دارد.
نصب و راه‌اندازی: معمولاً نصب و راه‌اندازی این ریموت‌ها ساده است، اما نیاز به دنبال کردن دستورالعمل‌های خاص هر مدل دارد.
ریموت بلوتوثی طرح بنزی 433MHz با ترکیب زیبایی و عملکرد، انتخاب مناسبی برای کنترل از راه دور بسیاری از دستگاه‌ها و سیستم‌ها هستند. اگر نیاز به اطلاعات خاص‌تری دارید، می‌توانید مدل دقیق ریموت مورد نظرتان را بیان کنید تا بتوانم اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهم.

خام کردن (ریست کردن) ریموت بلوتوثی

جهت خام و ریست کردن ریموت بلوتوثی ابتدا دو دکمه بزرگ A و B رو به صورت همزمان فشار می دهیم و پس از گذشت چند ثانیه ریموت 3 بار به صورت متوالی چشمک می زند، در ادامه دکمه B را رها می کنیم و دکنه A را همچنان پایین نگه می داریم، سپس دکمه B رو به صورت متوالی چندین باز فشار می دهیم، اگر درست انجام داده باشید چراغ ریموت به صورت پشت سر هم چشمک خواهد زد.

تعریف و کد دهی به ریموت بلوتوثی کپی

در این مرحله بایستی ریموت اصلی و ریموت آماده شده را رو به روی هم و یا پشت به پشت هم قرارداده و هرکدام از دکمه های مشابه هر دو ریموت (به عنوان مثال دکمه قفل) را به مدت 5 تا 10 ثانیه همزمان فشار دهید تا چراغ ریموت کپی شونده چشمک بزند. بعد از این مرحله در صورتی که کلید ریموت شما کد گرفته باشد، باید با فشار دادن همان دکمه ی ریموت، چراغ ریموت شما روشن شود. این مرحله را برای همه ی کلیدهای دو ریموت تک به تک انجام دهید، تا همه دکمه های ریموت کپی شوند.
درصورتی که بعد از فشردن هرکدام از کلیدهای ریموت کپی شده چراغ ریموت روشن نشود، به این معنی میباشد که این کلید کد نگرفته است.برای کد گرفتن همین مرحله را مجددا انجام دهید.

وزن

20 گرم

مدل

بنزی

نوع

بلوتوثی

ولتاژ کاری

باتری 12 ولت

تعداد کانال

4 کانال

فرکانس

433 مگاهرتز

فاصله انتشار

100 متر در فضای باز

استاندارد

C002-1702

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریموت بلوتوثی طرح بنزی 433MHz”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *