پین هدر 40*2 مادگی رایت

شناسه محصول: 101838

توضیحات محصول

پین هدر 40*2 مادگی رایت یک قطعه الکترومکانیکی است که برای متصل کردن وسایل برقی و ساخت مدار استفاده می‌شود.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

14,594 تومان

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 11 خرداد 1403

پین هدر 40*2 مادگی رایت یک قطعه الکترومکانیکی است که برای متصل کردن وسایل برقی و ساخت مدار استفاده می‌شود. اکثر کانکتورهای الکترونیکی، یک نری و یک مادگی دارند. در واقع یک کانکتور حکم یک رابط میان دو دستگاه را خواهد داشت.

هزاران گونه از کانکتورها تولید شده‌اند که وظیفه انتقال داده، قدرت و . . . را بر عهده گرفته‌اند. کانکتورهای الکتریکی را می‌توان به چهار دسته اعم از خطی، پنلی، PCB و متصل تقسیم کرد.

ساختار پین هدر مادگی رایت 40*2

علاوه بر انواع مختلفی از کانکتورها که در قسمت بالا نام بردیم، می‌توان کانکتورهای الکترونیکی را بر اساس تعداد پین‌ها، روش اتصال، مواد سازنده، اندازه، مقاومت، استقامت مکانیکی، ضد آب و خاک بودن، دوام و کاربرد دسته‌بندی نمود.

مواد سازنده پین هدر مادگی رایت 40*2

کانکتورها معمولاً دو بخش دارند؛ بخش هادی یا رسانا و بخش عایق. قسمت عایق کانکتورهای برقی می‌بایست مقاومت الکتریکی زیادی داشته باشند تا در برابر دمای زیاد مشکلی برایش پیش نیاید و به آسانی روی مدارها قرار گیرد.

الکترودها معمولاً از جنس آلیاژ مس ساخته شده‌اند تا اتصال پایداری ایجاد کنند. دیگر موادی که می‌توان با استفاده از آنها کانکتور الکتریکی ساخت عبارتند از برنج، برنز و مس بریلیوم. پایه فلزی الکترودها غالباً با موادهای دیگری نظیر طلا، نیکل و قلع پوشانده شده‌اند. به کارگیری پوشش‌های نامبرده سبب می‌شود تا اتصال ایجاد شده باثبات و پایدار گردد.

روش‌های وصل کردن کانکتورها

کانکتورها از جمله این پین هدر مادگی معمولاً یک بخش مادگی و نری دارند که در برخی موارد اتصال ایجاد شده دائمی و غیرقابل جدا شدن است و در برخی موارد موقتی می‌باشد؛ یعنی می‌توان دو سَری را از یکدیگر جدا نمود و در مواقع مورد نیاز دوباره آنها را وصل کرد.

 

نوع پین هدر معمولی
تعداد پایه 80
تعداد ردیف 2
جنسیت مادگی
حالت رایت
فاصله پایه ها 2.54 میلیمتر
وزن

8 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پین هدر 40*2 مادگی رایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *