کلید راکر سه حالته 3 پین باریک KCD3-103

شناسه محصول: 102152

توضیحات محصول

کلید راکر سه حالته 3 پین باریک یک نوع کلید سوئیچ است که دارای حالت (خاموش و دو حالت دیگر مثلا برای سرعت) می‌باشد و دارای 3 پین برای اتصال به مدارهای الکترونیکی یا الکتریکی است.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

قیمت اصلی 5,500 تومان بود.قیمت فعلی 5,000 تومان است.

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 30 تیر 1403

کلید راکر سه حالته 3 پین باریک یک نوع کلید سوئیچ است که دارای حالت (خاموش و دو حالت دیگر مثلا برای سرعت) می‌باشد و دارای 3 پین برای اتصال به مدارهای الکترونیکی یا الکتریکی است.

کلید راکر ( راکر سوئیچ ) چیست !؟

کلید ها اجزای الکتریکی هستند که برای روشن و خاموش کردن انواع دستگاه های مختلف که توسط جریان الکتریسیته کار می کنند ، استفاده می شوند.

کلید راکر نوعی کلید است که با حرکت الاکلنگی یک یا چند نوار فلزی که در دو سر آن پلاتین قرار گرفته مدار الکتریکی را قطع و وصل میکند.

کلید های راکر بسیار رایج هستند و در انواع مختلفی از دستگاه ها ، از کنسول های بازی های ویدئویی گرفته تا ابزارهای پزشکی و صنعتی یافت می شود.

در کلید های راکر دو جز اصلی وجود دارد جزء اول یک محرک است که بر روی یک محور نصب شده است که به آن اجازه می دهد تا با حرکت الاکلنگی مدار را قطع و یا وصل نماید. دومین جزء کلید راکر کانتکت ها یا همان پلاتین ها هستند . این وضعیت پلاتین هاست که تعیین می کند که سوئیچ روشن است یا خاموش است.

در حالت کلی به هر کلیدی که توسط آن بتوان خاموشی یا روشنی کامل را مدیریت کرد، کلید راکر می گویند. منظور از خاموشی کامل صفر باینری و منظور از روشنی کامل یک باینری است. که به همین روش نیز روی کلید مشخص شده است.

کلید های راکر عموما برای کنترل عملکرد در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.کلید راکر جز کلید هایی می باشد که توان مصرفی متوسطی دارد. بسته به تعداد پین و عملکردشان انتخاب می شوند.

مشخصات فنی :

  • جنس پایه : پایه برنجی دو طرف پلاتین
  • تعداد پایه : 3 پین
  • جریان : 16 آمپر
  • حداکثر ولتاژ : 250 ولت AC
  • تعداد حالت :سه حالته
  • رنگ : مشکی
وزن

3.4 گرم