ریموت هاپینگ بتا 2011 فرکانس 433MHz

شناسه محصول: 301138

توضیحات محصول

ریموت هاپینگ بتا 2011 فرکانس 433MHz هاپینگ با امنیت بالا و غیر قابل کپی کردن فرکانس این نوع ریموتها دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور مربوطه قابل شناسایی میباشد.

با خرید این محصول 67 امتیاز بگیرید

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

قیمت اصلی 283,926 تومان بود.قیمت فعلی 270,132 تومان است.

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 11 خرداد 1403

ریموت هاپینگ بتا 2011 فرکانس 433MHz هاپینگ با امنیت بالا و غیر قابل کپی کردن فرکانس این نوع ریموتها دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور مربوطه قابل شناسایی میباشد. معمولا برای ست کردن ریموت های هاپینگ کد ابتدا می بایست درب رسیور را باز نمایید. و کلید شناساندن ریموت را که به نام های LRN و یا Code پیدا کرده. ۲ ثانیه فشار داده و رها نمایید. یک عدد LED داخل رسیور روشن می شود. پس بلافاصله کلید اول ریموت را ۲ ثانیه فشار دهید. LED رسیور با چند چشمک پذیرش ریموت را اعلام می نماید. و به اینصورت ریموت شما با رسیور ( دستگاه مرکزی ) ست شده است.

مزیت این ریموتها نسبت به ریموتهای معمولی بیشتر بخاطر امنیت بالاتر و عدم امکان کپی آنها با ریموتهای بلوتوثی است.ریموتهای هاپینگ کد را نمی توان با ریموتهای بلوتوثی ست نمود و این مزیت دیگر ریموت هاپینگ میباشد زیرا در صورتی که ریموت خود را به شخصی امانت بدهید دیگر امکان کپی کردن آن را نخواهد داشت.

ریموت بتا 2011 هاپینگ

  • تکنولوژی کدینگ: هاپینگ (16 بیلیون حالت کددهی)
  • ریموت کنترل با امنیت بالا و غیرقابل کپی کردن
  • تغذیه: 1 عدد باتری 12 ولت مدل 27A
  • فرکانس کاری: 433.92MHz
  • تعداد کانال: 4 کانال
  • برد ریموت: 50 متر

آموزش کد دهی ریموت هاپینگ بتا

جهت کد دادن ریموت بتا 2011 تنها بوسیله دستگاه گیرنده امکان پذیر میباشد. بعد از دسترسی به دستگاه گیرنده می بایست دکمه لرن را بر روی برد پیدا نمود. با فشردن دکمه لرن LED روی برد شروع به چشمک زدن سریع میکند. در این زمان با فشردن دکمه A روی ریموت بتا 2011 چراغ کوچک روی برد چند چشمک پشت سر هم میزند. و ریموت کد گرفته است. لازم به توضیح است در صورت نگه داشتن دکمه لرن بر روی برد. کد تمام ریموتها پاک خواهد شد. و نیاز به کد دادن دوباره تمامی ریموتها است.

وزن

35 گرم