تستر کابل BNC-RJ45-RJ11-USB مدل TS-405

شناسه محصول: 102486

توضیحات محصول

تستر کابل BNC-RJ45-RJ11-USB مدل TS-405 یک ابزار کاربردی در زمینه تست و بررسی اتصالات مختلف کابل‌ها مانند BNC، RJ45، RJ11 و USB می‌باشد.

با خرید این محصول 127 امتیاز بگیرید

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

ناموجود

ناموجود



آخرین بروزرسانی قیمت: 31 تیر 1403

تستر کابل BNC-RJ45-RJ11-USB مدل TS-405 یک ابزار کاربردی در زمینه تست و بررسی اتصالات مختلف کابل‌ها مانند BNC، RJ45، RJ11 و USB می‌باشد. این دستگاه برای افرادی که در زمینه شبکه‌ها، الکترونیک یا تاسیسات تلفنی فعالیت می‌کنند، بسیار مفید واقع می‌شود. از طریق این دستگاه، می‌توان به سرعت و به راحتی اتصالات کابل‌ها را تست کرده و خطاها یا مشکلات احتمالی را شناسایی کرد.

ویژگی‌های ممکن مدل TS-405 به شرح زیر است:

  • 1. پشتیبانی از انواع اتصالات: این دستگاه از انواع مختلف اتصالات مانند BNC (برای اتصالات کابل‌های کواکسیال در دستگاه‌های مانیتورینگ و تست)، RJ45 (برای شبکه‌های اترنت)، RJ11 (برای تلفن‌ها) و USB (برای دستگاه‌های USB) پشتیبانی می‌کند.
  • 2. تشخیص وضعیت اتصال: دستگاه قادر به تشخیص وضعیت اتصال، مثل سیم درست یا اشتباه در کابل‌های شبکه و دیگر اتصالات می‌باشد.
  • 3. نمایش LED: دستگاه ممکن است با نمایشگر LED و یا نمایشگرهای دیجیتال مجهز شده باشد تا نتایج تست را به شما ارائه دهد.
  • 4. باتری: معمولاً از باتری‌ها یا منبع تغذیه خارجی برای عملکرد دستگاه استفاده می‌شود.
  • 5. کاربری آسان: این دستگاه به طور کلی بسیار ساده و آسان در استفاده است و معمولاً بدون نیاز به دانش فنی عمیق، قابل استفاده است.

قبل از خرید هر دستگاه تستر، بهتر است مشخصات دقیق مدل TS-405 را از منبع خریدتان چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که این دستگاه با نیازها و کاربردهای خاص شما سازگاری دارد.

ولتاتک پیشرو در تامین و واردات قطعات هایتک

وزن

220 گرم

محصولات مرتبط