ریموت کد لرن هما 433MHZ – 2021

شناسه محصول: 301103

توضیحات محصول

ریموت کد لرن هما 433MHZ – 2021 ریموت زیبا و منحصربفرد سفید رنگ 4 کانال با فرکانس 433MHz مناسب برای کنترل خودرو، سیستمهای درب بازکن و ضدسرقت، بالابر درب منزل و… می باشد.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

111,150 تومان

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 28 تیر 1403

ریموت کد لرن هما 433MHZ – 2021 ریموت زیبا و منحصربفرد سفید رنگ 4 کانال با فرکانس 433MHz مناسب برای کنترل خودرو، سیستمهای درب بازکن و ضدسرقت، بالابر درب منزل و… می باشد.

یکی از اصلی ترین بخشهای هر ریموت، بخش واحد کنترل فرمان است. جایی که تمامی دستورات مورد نظر بر آن وارد شده و آنجا تصمیم گرفته می شود که کدام عملیات باید انجام شود.

سیگنالهای فرمانی به وسیله ی گیرنده هایی (Receiver) به داخل حسگر ها و سنسورهای بسیار ریزی که درون واحد کنترل فرمان وجود دارند انتقال داده می شوند. پس از رمزگشایی (Decoding) سیگنال ها تفکیک می شوند و سپس به مرکز کنترل فرمان ارسال شده و آنجا فرایند مرتبط با عملیات انتخابی انجام می گیرد.تأمین و واردات قطعات هایتک را به ما بسپارید.

نکته ی مهمی که اینجا مطرح می شود این است که فرکانس فرستنده (ریموت) و گیرنده (رسیور) باید یکسان باشد تا فرایند دریافت و ارسال سیگنال ها و اطلاعات قابل انجام باشند.

در اکثر ریموت کنترل هایی که در زمینه های مختلف استفاده می شوند فرکانسی که در آن به کار برده می شود معمولاً دارای مقدارهای ۸۶۸ ، ۴۳۳ و ۳۱۵ مگاهرتز می باشد که این فرکانس ها با توجه به قدرت ریموت و کارایی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

بطور کلی اساس کار یک ریموت کنترل به این صورت است که اطلاعات چهار بیتی به مدار ارسال و ۴ کلید متصل به انکودر (مدار رمزنگار) وصل می شوند. انکودر دارای آی سی هایی است که خروجی آی سی ها به ورودی ماژولی که در رسیور وجود دارد وصل می شود.

در نهایت با فشردن دکمه های روی ریموت، اطلاعات مورد نظر به شکل عددی باینری (مجموعه ای از صفر و یک ها) به صورت سیگنال های کنترلی و پالس های دستوری به رسیور انتقال می یابد و رسیور پس از دریافت این سیگنال ها آنها را به دیکودر (رمز گشا) موجود در بُرد مدار الکتریکی می فرستند و متناظر با آن کدهای دستوری در آی سی دیکودر فعال می شوند.

وزن

28.11 گرم

رنگ

سفید

طول

70mm

عرض

37.5mm

ارتفاع

15mm

محصولات مرتبط