پارو پلاستیکی 70mm

شناسه محصول: 401091

توضیحات محصول

پارو پلاستیکی 70mm هشت پره دارد که در مرکزیت دایره‌ای این قطعه پلاستیکی حفره‌ای قرار گرفته که محل اتصال برای انواع ساختنی‌ها است.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

18,565 تومان

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 13 تیر 1403

پارو پلاستیکی 70mm هشت پره دارد که در مرکزیت دایره‌ای این قطعه پلاستیکی حفره‌ای قرار گرفته که محل اتصال برای انواع ساختنی‌ها است. جنس این محصول کوچک از پلاستیک فشرده ساخته شده که از مقاومت خوبی نیز برخودار است. تأمین و واردات قطعات هایتک را به ما بسپارید.

از سازه پارو پلاستیکی در ساخت ربات‌های مختلف و یا ساخت کاردستی استفاده می‌شود، به گونه‌ای که قطعه‌ای پرکاربرد برای مدرسین رباتیک و آموزشگاه‌های رباتیک به شمار می‌رود.

رباتیک، شاخه‌ای میان مهندسی و علم است که شامل مهندسی مکانیک، مهندسی برق و علوم رایانه می‌شود. رباتیک شامل طراحی، ساخت، راه‌اندازی و کاربرد ربات‌ها می‌شود. همچنین سامانه‌های رایانه‌ای، کنترل، بازخورد حسگرها و پردازش اطلاعات نیز در این گروه قرار می‌گیرند.

این فناوریها برای جایگزینی ماشین‌ها با انسان استفاده می‌شود. رباتها می‌توانند در هر موقعیت و برای هر منظوری به کار بروند ولی امروزه بسیاری از آن‌ها در محیط‌های خطرناک، فرایندهای تولید یا مکانهایی که انسان قادر به حیات نیست، استفاده می‌شوند.

رباتها می‌توانند به هر شکل و قیافه‌ای باشند ولی بعضی از آن‌ها طراحی می‌شوند تا شبیه انسان به نظر برسند. تلاش می‌شود که رباتهای انسان نما بتوانند راه رفتن، حرف زدن، شناختن و مخصوصاً هر چیزی را که انسان می‌تواند انجام دهد، تقلید کنند.

وزن

2.46 گرم