آی سی درایور L9823 مخصوص ECU اورجینال

شناسه محصول: 301079

توضیحات محصول

آی سی درایور L9823 مخصوص ECU اورجینال با وزن 0.65 گرم ساخت کشور چین در انواع مدارات الکتریکی و الکترونیکی قابل استفاده است.

با خرید این محصول 107 امتیاز بگیرید

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قیمت کالا:

431,062 تومان

موجود


x

آخرین بروزرسانی قیمت: 11 خرداد 1403

آی سی درایور L9823 مخصوص ECU اورجینال با وزن 0.65 گرم ساخت کشور چین در انواع مدارات الکتریکی و الکترونیکی قابل استفاده است.

  • وزن 0.65 گرم

برای ایجاد یک چرخش موتور DC ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک ولتاژ است .  (با فرض اینکه منبع می تواند جریان مورد نیاز را تحویل دهد). اما ما به ندرت از چنین عملکردهای اساسی راضی هستیم . به همین دلیل موتورهای DC مرتفعی معمولاً توسط یک پل  H ( که به عنوان یک پل کامل نیز شناخته می شود) هدایت می شوند.

یک پل کامل به سیگنال های کنترل ولتاژ کم اجازه می دهد که یک موتور در یک جهت بچرخد . باعث شود آن را در جهت دیگر بچرخاند یا آن را غیرفعال كند. آی سی های درایور موتور در نظر گرفته شده برای موتورهای DC مرتفعی، در اطراف یک یا چند مدار پل ساخته شده اند.

اولین موردی که باید برای انتخاب آی سی درایور مناسب به دنبال آن باشید ، رتبه بندی ولتاژ و جریان است که با موتور و عملکرد شما سازگار است. پیدا کردن یک ولتاژ مناسب دشوار نیست ، به خصوص که بسیاری از دستگاه ها دارای محدوده ولتاژ منبع تغذیه هستند که بسیار بزرگ است.

انتخاب آی سی درایور مناسب نیازمند اطلاعاتی در مورد منطق کنترل مدار است. موتور آی سی درایور شامل مدارهایی است که رابط بین پل H را ساده می کند. تراشه های مختلف رابط های مختلفی را ارائه می دهند ، و شما باید در چارچوب یک برنامه مشخص فکر کنید که آیا یکی از این موارد بهتر از سایرین است.

وزن

0.65 گرم

وزن

0.65